Trénink na 45. týden

Trénink na 45. týden


BŘICHO

- Sedy lehy (Zkřiž ruce a polož je na ramena nebo na hrudník.) 20x

ZÁDA
Stahování loktů vleže na břiše (Položte se na břicho a opřete si čelo o zem. Zvedněte ruce do vzpažení a držte je nad zemí. Tahem se snažte dostat lokty co nejblíže k tělu. Předloktí držte vodorovně. Potom vracejte ruce zpátky do vzpažení.) 12x

 


NOHY + ZADEČEK
- Zvedání pánve (
Položte se na zem zády na podložku a ruce upažte do stran dlaněmi dolů. Nohy pokrčte v kolenou, chodidla opřete o zem ve vzdálenosti na šířku pánve. Kolena jsou přímo nad kotníky a zvedejte pánev.) 20x


TRICEPS
- Kliky na úzko
- Začátečníci s oporou o kolena (dámské kliky) 8-12x.

RAMENA
Zvedání jednoruček do stran (Zvedejte paže do stran tak, že vaše ruce budou v jedné rovině s rameny a činky paralelně k podlaze. Tuto pozici nahoře podržte vteřinu a pomalu spouštějte dolů) 12x


Všechny cviky provádíme 3x.


zpět

Novinky na email

Zaregistrujte se k odebírání novinek

3 důvody proč nakoupit u nás

- věrnostní program výrazné slevy
- na trhu od roku 1990
- kamenná prodejna v Opavě
© NEXT Fitness s.r.o.
sportovní výživa, fitness, solárium
Created by I N T
Zajímavé odkazy
logo
© NEXT Fitness s.r.o., sportovní výživa, fitness, solárium