Trénink na 9. týden

NOHY

- Lehněte si na bok, horní nohu pokrčte, spodní nohu nahněte tak, aby chodidlo bylo v tzv. fajfce. Zpevněte celé tělo, hlavu si volně položte. Pomalu zvedněte spodní nohu do výšky cca. 40 cm a svižně s ní kmitejte.
15x

ZADEK

- Lehněte si na podložku, ruce položte volně na zem, nohy pokrčtě s chodidly na podlaze. Jednu nohu zvedněte vzhůru tak, aby svírala pravý úhel. V této poloze pak zvedejte zadeček vzhůru, boky držte stablně.
Proveďtě 15x, poté vyměňte nohy.

TRICEPS

- Sedněte si na podložku a nohy pokrčtě v kolenou, s nataženýma rukama se zapřete o zem a dlaněmi směřujte k chodidlům, zadek odlepte od země. S výdechem ho zvedejte nahoru a vracejte zpět, aniž byste se posadili zpět na zem.
15x

BŘICHO

- Výchozí pozice je v prkně, paže mějte natažené a na šíři ramen, dlaněmi tlačtě do podložky. Chodidla jsou na špičkách a mírně od sebe. Přitahujte koleno až k hrudníku a vracejte ho zpět do výchozí pozice. Nohy střídejte, jako byste běželi.
30 sekund

Vše opakujeme 3x.


zpět

Novinky na email

Zaregistrujte se k odebírání novinek

3 důvody proč nakoupit u nás

- věrnostní program výrazné slevy
- na trhu od roku 1990
- kamenná prodejna v Opavě
© NEXT Fitness s.r.o.
sportovní výživa, fitness, solárium
Created by I N T
Zajímavé odkazy
logo
© NEXT Fitness s.r.o., sportovní výživa, fitness, solárium | Nastavení soukromí