Trénink na 8. týden

BICEPS
Bicepsový zdvih s oporou o koleno – sedněte a uchopte do jedné ruky činku. Loket si opřete o koleno a zvedejte činku k hrudníku.
12x

TRICEPS

- 
Tricepsové kliky o lavici (židli) – Paty si opřete o podlahu a rukama se zapřete o lavici. Spusťte trup dolů a pomocí tricepsových svalů se zvedejte zpět do začáteční polohy.
12x

BŘICHO

- Nůžky - 
Lehneme si na záda s nohama u sebe, rukama za hlavou a lokty dáme doširoka. Zvedneme pravou nohu rovnou ke stropu a levou nohu držíme několik centimetrů od podlahy.
20x

ZÁDA

Zvedání hlavy vleže na břiše - Lehněte si na břicho, ruce dejte pod čelo a zvedejte hlavu (nezaklánět hlavu a nezvedat nohy). Poté se vracejte zpět na zem ale nedotýkejte se ji.
12x

Každý cvik 3x.


zpět

Novinky na email

Zaregistrujte se k odebírání novinek

3 důvody proč nakoupit u nás

- věrnostní program výrazné slevy
- na trhu od roku 1990
- kamenná prodejna v Opavě
© NEXT Fitness s.r.o.
sportovní výživa, fitness, solárium
Created by I N T
Zajímavé odkazy
logo
© NEXT Fitness s.r.o., sportovní výživa, fitness, solárium