Trénink na 7. týden

BŘICHO
- Sedy lehy (Zkřiž ruce a polož je na ramena nebo na hrudník.) 20x

ZÁDA

 

Zvedání hlavy v leže na břiše - Položte se na břicho, ruce si dejte pod čelo a zvedejte hlavu nahoru, aniž byste ji zakláněli a zvedali nohy. Poté vracejte hlavu zpět na zem.
12x

NO
HY + ZADEČEK

Zvedání nohy na boku. Lehneme si na bok a podepřeme si rukou hlavu a s výdechem zvedáme nohu, jak nejvíce to jde. Nepředkláníme se, ani se nezakláníme. Nejdříve provedeme opakování na jednu nohu poté na druhou nohu.
15x

NOHY + ZADEČEK
- Postavit se do polohy dřepu tak, aby holenní a stehenní kosti svíraly pravý úhel, při zvedání dáváme tlak do paty, ruce při dřepu předpažit. Po celou dobu celá chodidla na zemi! 10-20x.

RAMENA
Tlaky nad hlavou provedeme tak, že si sedneme a opřeme si záda o lavičku či zeď. Činky držíme na úrovni nosu v rovnoběžce s ramenama. Jednoručky tlačíme vzhůru a na vrcholu vydechujeme a s nádechem vracíme činky zpět na úroveň nosu.
12x


Všechny cviky provádíme 3x.


zpět

Novinky na email

Zaregistrujte se k odebírání novinek

3 důvody proč nakoupit u nás

- věrnostní program výrazné slevy
- na trhu od roku 1990
- kamenná prodejna v Opavě
© NEXT Fitness s.r.o.
sportovní výživa, fitness, solárium
Created by I N T
Zajímavé odkazy
logo
© NEXT Fitness s.r.o., sportovní výživa, fitness, solárium