Trénink na 5. týden

BŘICHO
- Plank 1-2 minuty.

ZÁDA
- Rotace na čtyřech - Zaujměte pozici na čtyřech, dlaně dejte od ramena a kolena v šířce pánve.
- Pokrčtě pravou ruku, položte ji za hlavu a otevírejte loket do strany.
- Pomalu vytočte loket do stropu a poté jej táhněte pod trup k levé paži.
- Vytočtě loket znovu nahoru a snažte se jej vytáhnout co nejvýš. Pomalu jej vytáčejte tam a zpět a snažte se zvětšovat rozsah pohybu.
10-15 opakování, následně vyměnit strany.

NOHY + ZADEČEK
- Výpady - postavte se vzpřímeně, zpevněte bříško a vykročtě vpřed. Nohy směřují rovně a záda musí být zpevněná. Proveďte výpad tak hluboko, jak Vás tělo pustí. Dolů jděte s nádechem a zpátky s výdechem.
Opakujeme 30x.

PRSA + PAŽE 
- Střídavé dotyky ramen ve vzporu - Opřete se o dlaně a zaujměte pozici ve vzporu. S výdechem se levou dlaní dotkněte pravého ramene a vzápětí udělejte to samé s druhou dlaní. Tento cvik provádějte v tempu a snažte se udržovat těžiště ve středu.
Proveďtě celkem 20 opakování.

RAMENA 
- Zvedání jednoruček do stran - Zvedejte paže do stran tak, že Vaše ruce budou v rovině s rameny a činky paralelně k podlaze. Tuto pozici nahoře podržte a pomalu spouštějte ruce dolů. 15x
Vše provádíme 3x.


zpět

Novinky na email

Zaregistrujte se k odebírání novinek

3 důvody proč nakoupit u nás

- věrnostní program výrazné slevy
- na trhu od roku 1990
- kamenná prodejna v Opavě
© NEXT Fitness s.r.o.
sportovní výživa, fitness, solárium
Created by I N T
Zajímavé odkazy
logo
© NEXT Fitness s.r.o., sportovní výživa, fitness, solárium