Trénink na 46. týden

BŘICHO

Lift - Lehněte si na zem a zvedněte nohy rovně nahoru tak, aby svíraly pravý úhel. S nádechem snižte stále napnuté nohy směrem k zemi do polohy, abyste cítili břišní svaly. Bedra musí zůstat celou dobu na podložce. 12x

 

ZÁDA

Zvedání hlavy v leže na břiše - Položte se na břicho, ruce si dejte pod čelo a zvedejte hlavu nahoru, aniž byste ji zakláněli a zvedali nohy. Poté vracejte hlavu zpět na zem.
12x


NOHY + ZADEČEK

Výpady - Postavíme se vzpřímeně, zpevníme břicho a vykročíme vpřed. Nohy směřují rovně a záda jsou zpevněná. Nepředkláníme se ani se nezakláníme. Provedeme výpad tak hluboko, jak nás tělo pustí. Dolů jdeme s nádechem a zpátky do vzpřímené polohy s výdechem.
20x


TRICEPS

Tricepsové zdvihy - 
sedněte si  na zem s pokrčenými koleny a chodidla opřete o podlahu. Opřete se dozadu o lokty a předloktí, vrchní část těla je zpevněná a držte ji nad zemí. Břišní svaly napněte a vyrovnejte lokty. Lokty ohněte a vraťte se do základní pozce.

20x


RAMENA

Tlaky za hlavou - Výchozí poloha je sed na lavičce.Činku držte s napnutými pažemi, poté ji pomalu spouštějte za hlavu do úrovně uší. Následně ji zvedejte vzhůru do vzpažení. Na vrcholu vydechněte, s nádechem se pak vracejte zpět za hlavu.
20x

Vše provádíme 3x.





zpět

Novinky na email

Zaregistrujte se k odebírání novinek

3 důvody proč nakoupit u nás

- věrnostní program výrazné slevy
- na trhu od roku 1990
- kamenná prodejna v Opavě
© NEXT Fitness s.r.o.
sportovní výživa, fitness, solárium
Created by I N T
Zajímavé odkazy
logo
© NEXT Fitness s.r.o., sportovní výživa, fitness, solárium