Trénink na 17. týden

BŘICHO
- Plank 2-4 minuty

ZÁDA
- Stahování loktů vleže na břiše (Položte se na břicho a opřete si čelo o zem. Zvedněte ruce do vzpažení a držte je nad zemí. Tahem se snažte dostat lokty co nejblíže k tělu. Předloktí držte vodorovně. Potom vracejte ruce zpátky do vzpažení.) 20x

NOHY A ZADEČEK
- Boční výpady - Začínáme ve stoje, nohy na šíři pánve, uděláme výpad do strany, nohy zůstávají na podlaze, záda celou dobu držíme rovně.
- Na každou stranu 20-25 opakování.

RAMENA
-Tlaky před hlavou provedeme tak, že si sedneme a opřeme si záda o lavičku či zeď. Činky držíme na úrovni nosu v rovnoběžce s ramenama. Jednoručky tlačíme vzhůru a na vrcholu vydechujeme a s nádechem vracíme činky zpět na úroveň nosu.
20x

PRSA
-Tlaky s jednoručkama na lavici. Lehneme si na rovnou lavici, ruce předpažené a rovné. S nádechem pouštějte ruce dolů pod úhel 90 stupňů a s výdechem zpět do základní pozice.
15x

Vše opakujeme 3x.


zpět

Novinky na email

Zaregistrujte se k odebírání novinek

3 důvody proč nakoupit u nás

- věrnostní program výrazné slevy
- na trhu od roku 1990
- kamenná prodejna v Opavě
© NEXT Fitness s.r.o.
sportovní výživa, fitness, solárium
Created by I N T
Zajímavé odkazy
logo
© NEXT Fitness s.r.o., sportovní výživa, fitness, solárium | Nastavení soukromí