Trénink na 16. týden

BŘICHO
- Zkracovačky o židli provedem tak, že si Lehneme na zem a nohy položíme na židli tak, aby lýtka svírala pravý úhel se stehny. S výdechem zvedneme lopatky ze země, chvíli vydržíme a s nádechem se vracíme zase zpět. Celou dobu máme ruce podél těla. 

20x

NOHY A ZADEČEK
- Boční výpady - Začínáme ve stoje, nohy na šíři pánve, uděláme výpad do strany, nohy zůstávají na podlaze, záda celou dobu držíme rovně.
- Na každou stranu 10-20 opakování.

PRSA + PAŽE
- Široké kliky
- Začátečníci s oporou o kolena (dámské kliky) 8-12x.

ZÁDA
- Prone Y - cvik začíná vleže na břiše, nohy jsou natažené, ruce vzpažené a bicepsy v úrovni uší, hrudník mírně zvednutý od podložky - vytvoříme písmeno Y.
- po celou dobu tohoto cviku držíme hurdník mírně zvednutý, v této poloze vteřinu setrváváme a nezapomínáme dýchat.

Vše opakujeme 3x.


zpět

Novinky na email

Zaregistrujte se k odebírání novinek

3 důvody proč nakoupit u nás

- věrnostní program výrazné slevy
- na trhu od roku 1990
- kamenná prodejna v Opavě
© NEXT Fitness s.r.o.
sportovní výživa, fitness, solárium
Created by I N T
Zajímavé odkazy
logo
© NEXT Fitness s.r.o., sportovní výživa, fitness, solárium | Nastavení soukromí