Trénink na 15. týden

BŘICHO
- Nožky vzhůru - Začněte v leže na zádech, s výdehem tlačte bedra do podložky a zvedněte nohy do stropu tak, abyste svírali pravý úhel. Nohy potom pomalu spouštějte zpátky dolů. Bedra se nesmí odlepit od podložky.
15x


ZÁDA
-
Kolébka - Lehněte si na záda, hlavu volně položte a bradu mírně přitáhněte ke krku. Oběma rukama přitáhněte v kolenou pokrčené nohy k hrudníku a dlaněmi si kolena držte přitažená. S nádechem napněte ruce v loktech a kolena se tak vzdálí od hrudníku, přičemž se svaly na páteři mírně zaktivují a s výdechem kolena naopak přitáhnete co nejvíce k hrudníku. 20x

NOHY + ZADEČEK
- Výstupy na překážku - Postavte se čelem ke stabilní a pevné lavici, židli nebo vyššímu schodu. Správnou výšku poznáme tak, že po výstupu na podložku by měl úhel v kolenním kloubu svárat cca 90°. Chodidla máme opět vedle sebe na šíři boků, záda rovná a břicho zpevněné. Pravou nohou vykročte na překážku a vyhoupněte se na ni. Nahoře překročte na druhou nohu a pravou jděte zpět na zem. Takto střídejte obě nohy po dobu cca 30 vteřin vkuse po 3 seriích.

RAMENA
Zvedání jednoruček do stran - Zvedejte paže do stran tak, že Vaše ruce budou v rovině s rameny a činky paralelně k podlaze. Tuto pozici nahoře podržte a pomalu spouštějte ruce dolů. 15x

Vše provádíme 3x.


zpět

Novinky na email

Zaregistrujte se k odebírání novinek

3 důvody proč nakoupit u nás

- věrnostní program výrazné slevy
- na trhu od roku 1990
- kamenná prodejna v Opavě
© NEXT Fitness s.r.o.
sportovní výživa, fitness, solárium
Created by I N T
Zajímavé odkazy
logo
© NEXT Fitness s.r.o., sportovní výživa, fitness, solárium | Nastavení soukromí