Trénink na 12. týden

BŘIHO
Přitahování kolen - Zůstaňte ležet na zádech a hlavu položte na podložku. Ruce buď natáhněte podél těla, nebo je nechte za hlavou. Zvedněte kolena ke stropu a s výdechem je přitáhněte co nejblíž k ramenům. S nádechem je vraťte zase zpátky.
15 - 20x

ZÁDA
Zvedání hlavy v leže na břiše - Položte se na břicho, ruce si dejte pod čelo a zvedejte hlavu nahoru, aniž byste ji zakláněli a zvedali nohy. Poté vracejte hlavu zpět na zem.
12x

NOHY + ZADEČEK
Zvedání nohy na boku - Lehneme si na bok a podepřeme si rukou hlavu a s výdechem zvedáme nohu, jak nejvíce to jde. Nepředkláníme se, ani se nezakláníme. Nejdříve provedeme opakování na jednu nohu poté na druhou nohu.
15x

RAMENA
- Střídavě obě ruce předpažit a upažit. Můžeme tenhle cvik provádět i s jednoručkama. 10-12x.

TRICEPS
- Kliky na úzko
- Začátečníci s oporou o kolena (dámské kliky) 8-12x.

Vše opakujeme 3x


zpět

Novinky na email

Zaregistrujte se k odebírání novinek

3 důvody proč nakoupit u nás

- věrnostní program výrazné slevy
- na trhu od roku 1990
- kamenná prodejna v Opavě
© NEXT Fitness s.r.o.
sportovní výživa, fitness, solárium
Created by I N T
Zajímavé odkazy
logo
© NEXT Fitness s.r.o., sportovní výživa, fitness, solárium