Trénink na 11. týden

BŘICHO

Zkracovačky o židli provedem tak, že si Lehneme na zem a nohy položíme na židli tak, aby lýtka svírala pravý úhel se stehny. S výdechem zvedneme lopatky ze země, chvíli vydržíme a s nádechem se vracíme zase zpět. Celou dobu máme ruce podél těla. 
20x


ZÁDA
Stahování loktů vleže na břiše (Položte se na břicho a opřete si čelo o zem. Zvedněte ruce do vzpažení a držte je nad zemí. Tahem se snažte dostat lokty co nejblíže k tělu. Předloktí držte vodorovně. Potom vracejte ruce zpátky do vzpažení.)
12x

RAMENA 
- Zvedání jednoruček do stran - Zvedejte paže do stran tak, že Vaše ruce budou v rovině s rameny a činky paralelně k podlaze. Tuto pozici nahoře podržte a pomalu spouštějte ruce dolů. 15x
Vše provádíme 3x.

PRSA
- Tlaky s jednoručkama na lavici. Lehneme si na rovnou lavici, ruce předpažené a rovné. S nádechem pouštějte ruce dolů pod úhel 90 stupňů a s výdechem zpět do základní pozice.
12x

NOHY + ZADEČEK
- Postavit se do polohy dřepu tak, aby holenní a stehenní kosti svíraly pravý úhel, při zvedání dáváme tlak do paty, ruce při dřepu předpažit. Po celou dobu celá chodidla na zemi!
10-20x.

Vše opakujeme 3x.


zpět

Novinky na email

Zaregistrujte se k odebírání novinek

3 důvody proč nakoupit u nás

- věrnostní program výrazné slevy
- na trhu od roku 1990
- kamenná prodejna v Opavě
© NEXT Fitness s.r.o.
sportovní výživa, fitness, solárium
Created by I N T
Zajímavé odkazy
logo
© NEXT Fitness s.r.o., sportovní výživa, fitness, solárium