Trénink na 10. týden

NOHY + ZADEČEK
- Výpady - postavte se vzpřímeně, zpevněte bříško a vykročtě vpřed. Nohy směřují rovně a záda musí být zpevněná. Proveďte výpad tak hluboko, jak Vás tělo pustí. Dolů jděte s nádechem a zpátky s výdechem.
Opakujeme 30x.

ZÁDA
- Prone Y - cvik začíná vleže na břiše, nohy jsou natažené, ruce vzpažené a bicepsy v úrovni uší, hrudník mírně zvednutý od podložky - vytvoříme písmeno Y.
- po celou dobu tohoto cviku držíme hurdník mírně zvednutý, v této poloze vteřinu setrváváme a nezapomínáme dýchat.


BŘICHO
- Nůžky - Lehneme si na záda s nohama u sebe, rukama za hlavou a lokty dáme doširoka. Zvedneme pravou nohu rovnou ke stropu a levou nohu držíme několik centimetrů od podlahy.
20x


TRICEPS

- Začátečníci s oporou o kolena (dámské kliky) 8-12x.

RAMENA

- Tlaky před hlavou provedeme tak, že si sedneme a opřeme si záda o lavičku či zeď. Činky držíme na úrovni nosu v rovnoběžce s ramenama. Jednoručky tlačíme vzhůru a na vrcholu vydechujeme a s nádechem vracíme činky zpět na úroveň nosu.
12x


zpět

Novinky na email

Zaregistrujte se k odebírání novinek

3 důvody proč nakoupit u nás

- věrnostní program výrazné slevy
- na trhu od roku 1990
- kamenná prodejna v Opavě
© NEXT Fitness s.r.o.
sportovní výživa, fitness, solárium
Created by I N T
Zajímavé odkazy
logo
© NEXT Fitness s.r.o., sportovní výživa, fitness, solárium